بین مطالب وب سایت جستجو کنید

هر جمعه منتظر سری جدیدی از بازی ها باشید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mostafa
:

دانلود بازی وارکرافت Warcraft 3 Frozen Throne

Warcraft 3 Frozen Throne PC Game

Warcraft 3 The Frozen Throne یکی از بهترین بازی های ساخته‌ی شرکت بزرگ Blizzard Entertainment است که همیشه در لیست برترین بازی های سبک استراتژی در رتبه های بالا قرار می گیرد. این نسخه از بازی وارکرافت که در سال ۲۰۰۳ و به زبان های مختلف در سراسر جهان منتشر شد، به هر یک از نژادهای قابل بازی یک واحد جدید اضافه می کرد. این پک همچنین دو نژاد کمکی جدید، چهار مرحله برای قسمت داستانی، ۵ قهرمان دیگر، قابلیت ساخت فروشگاه و چندین و چند تغییر کوچک و بزرگ را نیز در بر داشت. یکی دیگر از اضافات این بود که واحد های دریایی بازی دوباره از نو معرفی شدند؛ درست است که آن ها در نسخه دوم هم حضور داشتند ولی در نسخه قبل از The Frozen Throne حذف شده بودند که دوباره شاهد بازگشت آن ها هستیم.

در قسمت Campaign می توان از بین نژاد های الف های شب رو، انسان، الف های نجیب زاده، لشگر مردگان و  Orc ها یکی را انتخاب کرد و داستان بازی را پیش برد. البته در صورتی که Orc ها را انتخاب کنید شاهد داستان جداگانه ای خواهید بود که ربطی به داستان اصلی ندارد. همچنین عناصر نقش آفرینی در آن بیش از عناصر یک بازی استراتژی همزمان است. برای Warcraft 3 The Frozen Throne پچ ها و آپدیت های مختلفی ارائه شده و به راحتی می توان بازی را بی نقص خطاب کرد. علاوه بر بخش تک نفره، بخش چند نفره فوق العاده قوی هم در بازی تدارک دیده شده است که بسیار معتاد کننده است. بازی وارکرافت ۳ یک پکیج کامل از یک بازی استراتژی، نقش آفرینی و چند نفره است که مانند دیگر بازی های Blizzard، از داستان زیبایی هم بهره می برد. لازم به ذکر است با نصب این نسخه می توانید نسخه Reign of Chaos را نیز تجربه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU : 400 MHz Pentium II or equivalent
RAM : 128 MB
Graphic : 8 MB 3D video card (TNT, i810, Voodoo 3, Rage 128 equivalent or better) with DirectX® ۸.۱ support
HDD : 700 MB

حجم فایل ها :۱.۱ گیگابایت

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم تا پایان تاریخ ۹۲/۱۰/۷ فعال هستند و پس از این تاریخ غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت ۱ : Indirect Link — Direct Link

دانلود پارت ۲ : Indirect Link — Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2626
بازدید : 2626

کدام یک از مطالب توجه شما رو جلب کرده؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود